4 Ağustos 2014 Pazartesi

Elif Merve Kimdir ???

Elif Merve 15 yaşında Kore delisi bir kızdır. Yaklaşık 2 yıldır Kore fanıyım. Biliyorum çok az bir zaman ama 2 yıl içerisinde çok fazla dizi izleyip Kore hakkında birçok araştırma yaptım. Bu 2 yıl içerisinde Kore fanı olduğumu düşünüyorum ^_^ Kore hakkında birçok dizi, film ve anime izledim. Bazılarını yarım bırakıp izlemedim :D Evet çok sıkıcı olanlar var ama bir diziyi 2-3 defa izlediğim de oldu. Otobüste, evde, okulda, yolda her yerde K-POP dinleyen biriyim. Evde bağırarak K-POP söylemeye çalışan ama söylediği anlaşılamayan biriyim. Fotoğraf çektirdiğimde zafer işareti yaparım .Ders çalışırken kitaplarıma, defterlerime oppa, unni isimleri karalarım ve anime çizerim :D Umarım iyi anlaşırız. Bu bloggerı uzun zamandır açmayı düşünüyordum. Burada bütün bildiklerimi sizlerle paylaşmaya çalışıcam. Yine çok konuştum. 
SARANGHAE ♥

Bana buradan ulaşabilirsiniz.






1 yorum:

  1. Merhaba
    Beyaz Begonvil'den geliyorum. Blogunu takibe aldım bana da beklerim.
    Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil