5 Ağustos 2014 Salı

Hyun Bin

Secret Garden'ının dünya tatlısı oppası Hyun Bin namı diğer uri Joo Won oppam  Gamzeleri göz alıcıdır. Çok güzel gülüyor ♥   En güzel gülen oppalardan biridir. 25 Eylül 1982 yılında Seoul, Güney Kore de doğmuştur. Genç yaşında birçok drama ve filmde rol almış. İşini iyi yapıyor olsa olsa gerek ki birçok kez ödüllendirilmiştir. 7 Mart günü askere gitti, 2 yıl sürdü askerliği ama giderken arkasında birçok reklam, dizi, ve film bıraktı. Çok fazla fanları var.


Hyun Bin'in askerden hayranlarına mesajı ^_^
Merhaba
Ben Hyun Bin.
Günü, sizin mektuplarınızla bitiriyorum günümü.
Bana gönderdiğiniz hediyelere sessizce "beni teselli ettiğiniz için teşekkür ederim" diye geçiriyorum içimden.
Zihnim bunaldığı zaman sizin kibarlığınız beni cesaretlendiriyor. 
Çok meşgul olduğum ve zamana karşı yarıştığım şu zamanlarda, önemsizmiş gibi görünen şeylere farklı erdemlere saygı göstermeyi öğreneceğime dair size söz veriyorum.
Beni devamlı neşelendirdiğiniz için teşekkür ederim. 




Aldığı Ödüller
-2011 47th Baeksang Arts Awards: Actor of the Year Award (TV Series) – Grand Prize (Secret Garden)
-2010 SBS Dizi Ödülleri: Top Ten Stars Award (Secret Garden)
-2010 SBS Dizi Ödülleri: Netizen Popülerlik Ödülü (Secret Garden)
-2010 SBS Dizi Ödülleri: En İyi Çift Ödülü – Ha Ji Won (Secret Garden)
-2010 SBS Dizi Ödülleri: Top Excellence Award, Special Drama – Actor (Secret Garden)
-2006 KBS Drama Awards: Popülerlik Ödülü (The Snow Queen)
-2006 KBS Drama Awards: Netizen Award (The Snow Queen)
-2006 KBS Drama Awards: En İyi Çift Ödülü – Sung Yu Ri (The Snow Queen)
-2006 42nd Baeksang Arts Awards: Popülerlik Ödülü (My Name is Kim Sam-Soon)
-2005 MBC Drama Awards: Top Excellence Award – Actor (My Name is Kim Sam-Soon)
-2005 MBC Drama Awards: Popülerlik Ödülü (My Name is Kim Sam-Soon)
-2005 MBC Drama Awards: En İyi Çift Ödülü – Kim Sun Ah (My Name is Kim Sam-Soon)
-2004 MBC Drama Awards: En İyi Çıkış Yapan Erkek Oyuncu Ödülü (Ireland)
-2004 MBC Drama Awards: Broadcasting & Entertainment Special Award




Rol Aldığı Dizileri
  • Secret Garden (SBS, 2010)
  • Friend, Our Legend (MBC, 2009)
  • The World That They Live In (KBS2, 2008)
  • The Snow Queen (KBS2, 2006)
  • My Name is Kim Sam-Soon (MBC, 2005)
  • Ireland (MBC, 2004)
  • Nonstop 4 (MBC, 2003)
  • Bodyguard (KBS2, 2003)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder